perjantaina, toukokuuta 04, 2007

Itsereflektio

Ketkähän näitä minun kirjoituksiani lukevat? Onkohan olemassa ihmisiä, jotka tätä sivustoa seuraamalla ovat oppineet tuntemaan minua paremmin? Tai sellaisia, jotka eivät koskaan ole minua tavanneet, mutta jotka tätä lukemalla ovat päättäneet pitää minusta kovasti tai olla pitämättä lainkaan? Tai sellaisia, jotka salaa lukevat tekstejäni ja jotka tietävät elämästäni paljon enemmän kuin tiedän heidän tietävän.

Olisipa mukavaa, jos harvat säännölliset lukijani näyttäytyisivät ja tulisivat esiin sivustolla. Sitten tietäisin varmasti, etten juttele vain puille ja kirjoittamisen jatkaminen kannattaa. Täytyy kenties jatkokehittää sivuille jonkin miellyttävämpi vuorovaikutteinen osio, jossa kommentoiminen olisi houkuttelevampaa.

Nyt nukkumaan. Aamu tulee nopeasti.

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Läsnä.

Arto J. Virtanen kirjoitti...

Samoin, mutta saat itse määritellä mihin kategoriaan lukijoissasi kuulun.

Anonyymi kirjoitti...

Vellu ilmoittautuu.

Seena kirjoitti...

Paikalla.

K kirjoitti...

minä kans :)

Unknown kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Esa Suominen kirjoitti...

Esa på plats.

Anonyymi kirjoitti...

Läsnä.

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin löysin sinut. Onnellinen :)

Anonyymi kirjoitti...

Nyt minäkin olen osa sun lukijakuntaa. Että reflektoipa sitä. Tai ennemminkin: reflektoidaan yhdessä. Ensi viikon perjantaina nähdään :)

Anonyymi kirjoitti...

Blogissa mukana -ainakin jossain vaiheessa :)
Hengessä mukana -aina.